Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miejski w Zawierciu

Kolorowy pasek

Rejestry i ewidencje

Prowadzone rejestry i ewidencje

Wydział Organizacyjny

  • rejestr pracowników Urzędu Miejskiego
  • rejestr Zarządzeń Prezydenta Miasta
  • rejestr upoważnień
  • rejestr skarg

 

Referat Biura Rady Miejskiej

  • rejestr uchwał Rady Miejskiej w Zawierciu
  • rejestr wniosków stałych Komisji Rady
  • rejestr interpelacji radnych

 

Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Miejskiej

  • rejestr wydawanych decyzji - zajecie pasa drogowego
  • rejestr zezwoleń na lokalizację zjazdu z drogi publicznej

Wydział Edukacji

  • rejestr zezwoleń na prowadzenie przedszkoli, szkół podstawowych, gimnazjów przez osoby prawne lub fizyczne
  • rejestr wypadków uczniów w placówkach oświatowych prowadzonych przez gminę
  • rejestr zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy dyrektorów placówek oświatowych
  • rejestr uczniów w wieku od 16 do 18 lat nie spełniających obowiązku nauki
  • rejestr - ewidencja czasu pracy dyrektorów placówek oświatowych
  • rejestr osobowy dyrektorów placówek oświatowych i pracowników żłobka
  • rejestr aktów nadania stopnia nauczyciela mianowanego

 

Urząd Stanu Cywilnego

  • rejestr aktów urodzenia, małżeństwa i zgonów,
  • rejestr decyzji,
  • rejestr przysłanych przez sądy orzeczeń rozwodowych,
  • rejestr wniosków o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa po otrzymaniu wyroku rozwodowego,
  • rejestr zaświadczeń o stanie cywilnym,
  • rejestr zaświadczeń stwierdzających, że zgodnie z prawem polskim można zawrzeć małżeństwo,
  • rejestr zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych danych dotyczących wskazanej osoby,
  • rejestr wniosków o nadanie Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie,
  • archiwum akt zbiorowych i aktów stanu cywilnego.

Udostępnianie z rejestrów i archiwum odbywa się na podstawie przepisów:

  • ustawy Prawo o aktach Stanu Cywilnego,
  • ustawy o ochronie danych osobowych,
  • ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  • ustawy o ewidencji ludności,
  • ustawy o zasobie archiwalnym,
  • ustawy Kodeks postępowania administracyjnego.

 

Wydział Podatków

  • rejestr przypisów i odpisów za lata ubiegłe
  • rejestr ulg podatkowych (umorzenia, odroczenia, rozłożenia na raty)
  • rejestr decyzji
  • rejestr postanowień
  • rejestr wezwań
  • rejestr odwołań
  • dziennik obrotów
  • ewidencja tytułów wykonawczych
  • ewidencja upomnień

 

Wydział Zagospodarowania Przestrzennego

 

  • rejestr miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • rejestr wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu powiatowym i gminnym
  • rejestr wydanych decyzji o ustaleniu warunków zabudowy
  • rejestr wydanych zaświadczeń o przeznaczeniu działek w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  • reejstr wydanych decyzji o ustaleniu jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu miejscowego
  • ewidencja aktów notarialnych
  • ewidencje wydanych wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
  • ewidencje opinii urbanistycznych o przeznaczeniu terenu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego
  • ewidencje opinii w sprawach wstępnego projektu podziału nieruchomości
  • ewidencje opinii do projektów planów zagospodarowania przestrzennego i studium innych gmin i województwa
  • ewidencje opiniowania projektów inwestycyjnych
  • ewidencje opiniowania zwrotów nieruchomości
  • ewidencje w sprawach zalesień gruntów

 

Wydział Spraw Obywatelskich

  • rejestr wyborców
  • rejestr cudzoziemców
  • rejestr osób zameldowanych na pobyt czasowy do 3 miesięcy
  • rejestr wydanych dowodów osobistych
  • rejestr zaświadczeń o utracie dowodów osobistych
  • rejestr wydanych skierowań na lokale mieszkalne
  • rejestr zamian z kontrahentem
  • rejestr lokali zwolnionych w ramach "ruchu ludności"
  • rejestr wyroków sądowych dot. orzeczonej eksmisji
  • rejestr zamian z urzędu
  • rejestr wydanych skierowań na lokale socjalne
  • ewidencja działalności gospodarczej jako zadanie zlecone z zakresu administracji rządowej
  • rejestr wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • rejestr wydanych licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówkami.

 

 

    Załączniki

    Rejestr żłobków i klubów dziecięcych (65.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

    Metadane

    Źródło informacji:Adminisrator
    Data utworzenia:(brak danych)
    Wprowadził do systemu:Adminisrator
    Data wprowadzenia:2011-05-08 12:06:47
    Opublikował:Adminisrator
    Data publikacji:2011-05-08 12:06:56
    Ostatnia zmiana:2017-05-11 13:32:31
    Ilość wyświetleń:10750

    W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

    Zamknij