Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

Kolorowy pasek

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w 2018 r.

 

L.p. Data złożenia wniosku Przedmiot wniosku Wniosek Data udzielenia odpowiedzi Odpowiedź

1.

01.01.2018

Udostępnienie kopii wszystkich umów zawartych przez urząd w 2017 r.

 do pobrania

 15.01.2018 do pobrania
2. 04.01.2018 Wskazanie jaki miejscowy akt prawny określa "nakazane środki przy trzymaniu zwierzęcia".  do pobrania 10.01.2018  do pobrania
3. 04.01.2018 Czy w postępowaniach prowadzonych przez Urząd znalazła zastosowanie instytucja posiedzenia w trybie współdziałania?  do pobrania  18.01.2018

 do pobrania

do pobrania

4. 06.01.2018 Wysokość wynagrodzenia Prezydenta Miasta Zawiercie w grudniu 2018 r.

 do pobrania

 18.01.2018

 do pobrania

5. 12.01.2018 Czy Rathdowney Polska sp. z o.o. i inne podmioty wnioskowały o zmianę miejscowego planu zagospdoarowania przestrzennego gminy Zawiercie lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w kierunku wydobywczym lub innym. do pobrania

 17.01.2018

 do pobrania

6.  11.01.2018 Wysokość wynagrodzenia Prezydenta Miasta Zawiercie w grudniu 2017 r.

 do pobrania

 18.01.2018

 do pobrania

7. 12.01.2018  Jak są ustalane terminy indywidualnych spotkań radnych z wójtem(burmistrzem, prezydentem miasta)?

 do pobrania

 17.01.2018

 do pobrania

8. 17.01.2018 Umowy wraz z załącznikami dotyczące obsługi i konserwacji fontann w 2017 r. podległych tut. urzędowi.  do pobrania

 23.01.2018

 do pobrania

 9.

17.01.2018 

Informacje o wynikach przetargów (licytacji) na najem lub dzierżawę, należących do Gminy: nieruchomości gruntowych niezabudowanych, lokalowych, zabudowanych w latach 2015-2017.

 do pobrania

 24.01.2018

 do pobrania

10. 

 17.01.2018

Opłata adiacencka.

 do pobrania

 24.01.2018

 do pobrania

11. 23.01.2018 Zagospodarowanie terenów działek gminnych.  do pobrania

 31.01.2018

 do pobrania

12. 24.01.2018  Skan formularza ofertowego wraz z załącznikami oferenta, który zaproponował nakorzystniejszą cenę w postępowaniu, którego przedmiotem jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

do pobrania

do pobrania

25.01.2018

do pobrania

13.  25.01.2018 

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych hali sportowo - edukacyjnej do hipoterapii przy Szkole Podstawowej Nr 14 w Zawierciu - Bzowie.

do pobrania

 29.01.2018

 do pobrania

14. 01.02.2018 Wskazanie podmiotu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy. do pobrania

12.02.2018

 do pobrania

15.

05.02.2018 Aneks nr 1 z dnia 05.12.2017 do umowy nr 104/2017 z dnia 26.09.2017 r. do pobrania

 19.02.2018

 do pobrania

16. 30.01.2018 Imprezy masowe mające miejsce w mieście w latach 2016-2017. do pobrania

 

 
17. 01.02.2018 Ilość ławek w mieście. do pobrania

 09.02.2018

 do pobrania

18. 07.02.2018 Wysokość środków, które urząd przeznaczył w budżecie na rok 2018 na opracowanie aktualizacji:Programu Ochrony Środowiska, Programu usuwania azbestu wraz z inwentaryzacją, ewidencji zabytków oraz programu opieki naz zabytkami. do pobrania

 19.02.2018

 do pobrania

19. 07.02.2018 Informacja o stanie własności budynku położonego na skrzyżowaniu ul. Obr. Poczty Gdańskiej i ul. Wojska Polskiego do pobrania

 21.02.2018

do pobrania

20. 07.02.2018 Roczny koszt utrzymania Galerii Muzealnej im. Leszka Dutki w Zawierciu ponoszony przez Gminę Zawiercie do pobrania

 21.02.2018

 do pobrania

21. 07.02.2018 Roczny koszt utrzymania wszystkich filii Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zawierciu ponoszony przez Gminę Zawiercie z podziałem na poszczególne filie do pobrania

 21.02.2018

 do pobrania

22. 07.02.2018 Zagospodarownie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka wraz z kosztorysem z podziałem na poszczególne elementy tej inwestycji do pobrania

 21.02.2018

 do pobrania

23. 07.02.2018 Informacja o wyborze firmy, która dostarczała ławki do inwestycji w Zawierciu do pobrania

 21.02.2018

 do pobrania

24. 07.02.2018 Kosztorys inwestycji położonej na skrzyżowaniu ul. Blanowskiej oraz ul. Limanowskiego wraz z podziałem na poszczególne elementy do pobrania

 21.02.2018

 do pobrania

25. 12.02.2018 Liczba dzieci we wszystkich przedszkolach publicznych w mieście Zawiercie w latach 2008-2016

do pobrania

 14.02.2018

do pobrania

26. 14.02.2018 Czy gmina Zawiercie oraz spółki miejskie podpisywały umowy na świadczenie usług z osobą o nazwisku ( anonimizacja imienia i nazwiska osoby fizycznej) w latach 2014-2018 do pobrania

28.02.2018

 do pobrania

27. 14.02.2018

Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - czy gmina była właścicielem lub współwłaścicielem działek o nr 29/2, 33/4 i 33/5 ? Koszty rocznego oświetlenia przejśc dla pieszych.Udostępnienie umowy dzierżawy terenu byłego PKS, którą zawarła gmina z PKP.

do pobrania

 28.02.2018

 do pobrania

28. 18.02.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - czy decyzje w sprawie podatku od nieruchomości są doręczane przez pracowników organu podatkowego czy za pośrednictwem poczty? do pobrania

 01.03.2018

 do pobrania

29. 20.02.2018 Jakie wydatki zostały poniesione przez Urząd Miejski w Zawierciu oraz jednostkę samorządową, którą urząd reprezentuje w 2014 r. i w 2015 r. w związku z 23 Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do pobrania 23.02.2018 do pobrania
30 21.02.2018 Jakie programy komputerowe i aplikacje posiada Gmina w swoich zasobach, na których pracują pracownicy Gminy? do pobrania

 01.03.2018

 do pobrania

31. 25.02.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in - kto jest właścicielem hali sportowo - edukacyjnej do hipoterapii w Bzowie.Kto jest administratorem hali sportowo - edukacyjnej do hipoterapii w Bzowie. do pobrania 06.03.2018 do pobrania
32. 28.02.2018 Oferta wraz z załącznikami złożona w uniewżnionym postępowaniu na zd: "Rewitalizacja zdegradownego budynku na osiedlu TAZ w Zawierciu w celu adaptacji na mieszkania wspomagane i chronione" do pobrania

 02.03.2018

 do pobrania

33. 02.03.2018 Informacje na temat inwestycji realizowanych na terenie gminy Zawiercie w latach 2007-2013 z wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej.

do pobrania

do pobrania

06.03.2018

27.03.2018

do pobrania

do pobrania

34. 07.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - Przedstawienie wydatków, jakie poniósł UM Zawiercie w związku z 23 finałem WOŚP.Przedstawienie wydatków, jakie poniósł UM Zawiercie w związku z 24 finałem WOŚP.Przedstawienie wydatków, jakie poniósł UM Zawiercie w związku z 25 finałem WOŚP. do pobrania

 21.03.2018

 do pobrania

35. 11.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - Przedstawienie wydatków, jakie poniósł UM Zawiercie w związku z organizacją Dni Zawiercia w 2015r. Kopie wszystkich umów cywilnoprawnych, jakie UM Zawiercie zawarł na okoliczność organizacji Dni Zawiercia w 2015r. do pobrania 22.03.2018 do pobrania
36. 10.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in.- Zrealizowana wielkość dochodów własnych na dzień 31 grudnia 2017r. Wysokość zadłużenia Gminy na dzień 31 grudnia 2017r. do pobrania

 22.03.2018

 do pobrania

37. 13.03.2018 Dostarczenie pełnej dokumentacji postępowania lub postępowań dot. druku i zamontowania banera wraz z konstrukcją, baner z wizerunkiem Marszałka Piłsudskiego na budynku MOPS przy ul. Piłsudskiego 47 w Zawierciu do pobrania 27.03.2018 do pobrania
38. 14.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - Wskazanie ilości wszczętych postępowań regulacyjnych stanu prawnego działek, ile zostało zakończonych i jakich działek dotyczyły i dotyczą w latach 2014-2018. Działania Strazy Miejskiej w sprawie przejść. do pobrania

28.03.2018

 do pobrania

39. 15.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - Ilość podatkników, będących osobami fizycznymi na koniec grudnia 2016r., ilość osób fizycznych, które opłaciły opłatę za psa na koniec grudnia 2016r. do pobrania

 22.03.2018

 do pobrania

40. 15.03.2018 Udostępnienie skanów wszystkich dokumentów będących w posiadaniu Urzędu za okres od września 2017 do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek, a związanych z realizacja przez UM w Zawierciu uchwały nr XLV/416/17 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 27.09.2017r. w szczególności dokumentujących podejmowane przez Urząd Miejski w Zawierciu działania zmierzające do utworzenia na terenie powiatu zawierciańskiego szkoły publicznej muzycznej I stopnia do pobrania 29.03.2018 do pobrania
41. 19.03.2018 Koszty funkcjonowania urzędu za rok 2017 do pobrania

 22.03.2018   

 do pobrania

42. 22.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in. - Ilość podatkników, będących osobami fizycznymi na koniec grudnia 2016r., ilość osób fizycznych, które opłaciły opłatę za psa na koniec grudnia 2016r. do pobrania 22.03.2018 do pobrania
43. 22.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in.- Proszę o dostarczenie pełnej dokumentacji dot. zamówienia pt. Budowa placu zabaw z elementami siłowni zewnętrznej w Karlinie Nr referencyjny :ZP.271.89.2017; Sposób zabezpieczenia środków w dniu podpisania umowy, do pobrania  05.04.2018 do pobrania (załączniki z uwagi na duży rozmiar są do wglądu w Wydziale Organizacyjnym)
44. 25.03.2018 Podanie danych firm/firmy/osoby, które w roku 2017 i 2018 świadczyły lub obecnie świadczą usługi w zakresie zbierania zwłok zwierząt i ich szczątków oraz przekazywanie ich do utylizacji z terenu gminy. Podanie danych firm/firmy/osób, które w 2017 i 2018 świadczyły lub obecnie świadczą usługi w zakresie odławiania, zabierania lub udzielania pomocy zwierzętom dzko-żyjącym na terenie gminy. do pobrania 29.03.2018 do pobrania
45. 25.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in.: Jakie były ceny nieruchomości gruntowych niezabudowanych, które Urząd Miasta Zawiercie przeznaczył na sprzedaż w latach 2011, 2013, 2016, 2018? Ceny metra kwadratowego nieruchomości przeznaczonej na sprzedaż. do pobrania 28.03.2018  do pobrania
46. 26.03.2018 Podział części oświatowej subwencji ogólnej na rok 2018 do pobrania 09.04.2018 do pobrania
47. 27.03.2018 Wniosek składa się z kilku pytań m.in.: 1. Wykaz jednostek na terenie miasta przyjmujących wnioski o wydanie dowodu osobistego 2. Informacji o lioczbie przyjętych w latach 2016-2017 przez miasto wniosków o wydanie dowodu osobistego, w podziale na lata oraz jednostki wykazanej w punkcie 1 do pobrania 09.04.2018 do pobrania
48. 29.03.2018 1. Ile cmentarzy komunalnych znajduje się na terenie gminy, kto nimi zarządza bądź administruje i kto w Państwa Urzędzie sprawuje nadzór nad cmentarzami. 2. Ile cmentarzy rzymskokatolickich, żydowskich, prawosławnych, ewangelickich, wojennych ewentualnie innych wyznań znajduje się na Państwa terenie i kto nimi zarządza. do pobrania 12.04.2018 do pobrania
49. 30.03.2018 Kwoty jakie zostały przeznaczone na życzenia świąteczne w 2015, 2016 i 2017r. do pobrania 12.04.2018 do pobrania
50. 05.04.2018 1.Czy (anonimizacja danych osobowych) była zatrudnionowa w roku szkolnym 2017/2018, w szkołach i placówkach, których organem prowadzącym jest Gmina Zawiercie? 2. Czy jest wpisana w arkusze organizacyjne podległych szkół i placówek? 3. Wjakim wymiarzeoraz w jakim charakterze realizuje obowiązki dodatkowe w szkołach i placówkach? do pobrania 12.04.2018 do pobrania
51. 11.04.2018 Wniosek składa się z kulku pytań m.in.: Jakie działania zostały podjęte przez Prezydenta lub osoby upoważnioen w sprawie budowy kopalni? Czy Prezydent występował do instytucji publicznych w tej sprawie? do pobrania    
52. 13.04.2018 1.Kserokopia końcowego protokołu/protokołów odbioru robót inwestycji pn. "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka". 2. Kopie faktury/faktur na podstawie których inwestor przekazał środki wykonawcy w związku z inwestycją "Zagospodarowanie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka". 3. Kopie dokumentów potwierdzających przekazanie środków wykonawcy w związku z inwestycją "Zagospodarowania terenów zielonych na osiedlu Zuzanka". do pobrania    
53. 16.04.2018 Udostępnienie listy organizacji pozarządowych wraz z danymi kontaktowymi. do pobrania    

Dane wyłączone z Biuletynu Informacji Publicznej

 

Zakres danych Nazwisko i dane adresowe osoby fizycznej
Podstawa prawna art. 5 ust.2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz art.6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Osoba wyłączająca Izabela Łapaj - Inspektor Wydziału Organizacyjnego

 

 

Załączniki

Wniosek nr 1 (237.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 1 (59.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 2 (227.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 2 (261.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 3 (321.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 3 (73.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 3 - ostateczna (5.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 4 (284.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 4 (58kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 5 (105.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 5 (92.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 6 (95.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 6 (58kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 7 (141.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 7 (238.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 8 (75.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 8 (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 9 (361.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 9 (56.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 10 (144.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 10 (52.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 11 (115.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 11 (4.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 12 (375.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Doprecyzowanie wniosku nr 12 (261.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 12 (1.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 13 (44.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 13 (181.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 14 (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 14 (151kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 15 (48.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 15 (880kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 16 (337.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 17 (163.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 17 (265.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 18 (275.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 18 (428.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 19 (439.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 19 (39.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 20 (421.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 20 (39.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 21 (431.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 21 (42.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 22 (428.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 22 (1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 23 (419.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 23 (43.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 24 (422.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 24 (42.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 25 (176.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 25 (466.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 26 (441.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 26 (139.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 27 (161.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 27 (5.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 28 (529.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 28 (196.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 29 (206.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 29 (138.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 30 (229.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 30 (411.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 31 (100.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 31 (749kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 32 (38.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
doprecyzowanie do wniosku nr 32 (45.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 33 (1) (33.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 33 (2) (75kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wezwanie (wniosek nr 33) (594.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wezwanie (wniosek nr 33) (457.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 34 (592.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 34 (445.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 35 (573.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
odpowiedź nr 35 (493.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 36 (74kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 36 (67.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 37 (219.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 37 (546.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 38 (50.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 38 (6.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 39 (56kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 39 (515.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 40 (39.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 40 (96.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 41 (84.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wezwanie (41) (517.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 42 (49.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 42 (515.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 43 (127.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 43 (55kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 44 (231.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 44 (44.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 45 (59.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wezwanie (wniosek nr 45) (546.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 46 (467.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 46 (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 47 (470kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 47 (5.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 48 (374.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 48 (180.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 49 (126.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 49 (169.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 50 (55.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź Nr 50 (162.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 51 (234.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 52 (126.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek Nr 53 (248.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:Urząd Miejski w Zawierciu
Źródło informacji:Prezydent Miasta Zawiercie
Data utworzenia:2018-01-08 13:00:50
Wprowadził do systemu:Izabela Łapaj
Data wprowadzenia:2018-01-08 13:01:08
Opublikował:Dominika Jurek
Data publikacji:2018-01-09 10:24:00
Ostatnia zmiana:2018-04-17 13:17:40
Ilość wyświetleń:1282

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij