Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej

Kolorowy pasek

Rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w 2018 r.

 

L.p. Data złożenia wniosku Przedmiot wniosku Wniosek Data udzielenia odpowiedzi Odpowiedź

1.

01.01.2018

Udostępnienie kopii wszystkich umów zawartych przez urząd w 2017 r.

 do pobrania

 15.01.2018 do pobrania
2. 04.01.2018 Wskazanie jaki miejscowy akt prawny określa "nakazane środki przy trzymaniu zwierzęcia".  do pobrania 10.01.2018  do pobrania
3. 04.01.2018 Czy w postępowaniach prowadzonych przez Urząd znalazła zastosowanie instytucja posiedzenia w trybie współdziałania?  do pobrania  18.01.2018

 do pobrania

4. 06.01.2018 Wysokość wynagrodzenia Prezydenta Miasta Zawiercie w grudniu 2018 r.

 do pobrania

 18.01.2018

 do pobrania

5. 12.01.2018 Czy Rathdowney Polska sp. z o.o. i inne podmioty wnioskowały o zmianę miejscowego planu zagospdoarowania przestrzennego gminy Zawiercie lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w kierunku wydobywczym lub innym. do pobrania

 17.01.2018

 do pobrania

6.  11.01.2018 Wysokość wynagrodzenia Prezydenta Miasta Zawiercie w grudniu 2017 r.

 do pobrania

 18.01.2018

 do pobrania

7. 12.01.2018  Jak są ustalane terminy indywidualnych spotkań radnych z wójtem(burmistrzem, prezydentem miasta)?

 do pobrania

 17.01.2018

 do pobrania

8. 17.01.2018 Umowy wraz z załącznikami dotyczące obsługi i konserwacji fontann w 2017 r. podległych tut. urzędowi.  do pobrania

 23.01.2018

 do pobrania

 9.

17.01.2018 

Informacje o wynikach przetargów (licytacji) na najem lub dzierżawę, należących do Gminy: nieruchomości gruntowych niezabudowanych, lokalowych, zabudowanych w latach 2015-2017.

 do pobrania

 24.01.2018

 do pobrania

10. 

 17.01.2018

Opłata adiacencka.

 do pobrania

 24.01.2018

 do pobrania

11. 23.01.2018 Zagospodarowanie terenów działek gminnych.  do pobrania

 31.01.2018

 do pobrania

12. 24.01.2018  Skan formularza ofertowego wraz z załącznikami oferenta, który zaproponował nakorzystniejszą cenę w postępowaniu, którego przedmiotem jest zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

do pobrania

do pobrania

25.01.2018

do pobrania

13.  25.01.2018 

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych hali sportowo - edukacyjnej do hipoterapii przy Szkole Podstawowej Nr 14 w Zawierciu - Bzowie.

do pobrania

 29.01.2018

 do pobrania

14. 01.02.2018 Wskazanie podmiotu odbierającego odpady komunalne z terenu gminy. do pobrania

12.02.2018

 do pobrania

15.

05.02.2018 Aneks nr 1 z dnia 05.12.2017 do umowy nr 104/2017 z dnia 26.09.2017 r. do pobrania

 19.02.2018

 do pobrania

16. 30.01.2018 Imprezy masowe mające miejsce w mieście w latach 2016-2017. do pobrania

 

 
17. 01.02.2018 Ilość ławek w mieście. do pobrania

 09.02.2018

 do pobrania

18. 07.02.2018 Wysokość środków, które urząd przeznaczył w budżecie na rok 2018 na opracowanie aktualizacji:Programu Ochrony Środowiska, Programu usuwania azbestu wraz z inwentaryzacją, ewidencji zabytków oraz programu opieki naz zabytkami. do pobrania

 19.02.2018

 do pobrania

19. 07.02.2018 Informacja o stanie własności budynku położonego na skrzyżowaniu ul. Obr. Poczty Gdańskiej i ul. Wojska Polskiego do pobrania  

 

20. 07.02.2018 Roczny koszt utrzymania Galerii Muzealnej im. Leszka Dutki w Zawierciu ponoszony przez Gminę Zawiercie do pobrania    
21. 07.02.2018 Roczny koszt utrzymania wszystkich filii Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Zawierciu ponoszony przez Gminę Zawiercie z podziałem na poszczególne filie do pobrania    
22. 07.02.2018 Zagospodarownie terenów zielonych na osiedlu Zuzanka wraz z kosztorysem z podziałem na poszczególne elementy tej inwestycji do pobrania    
23. 07.02.2018 Informacja o wyborze firmy, która dostarczała ławki do inwestycji w Zawierciu do pobrania    
24. 07.02.2018 Kosztorys inwestycji położonej na skrzyżowaniu ul. Blanowskiej oraz ul. Limanowskiego wraz z podziałem na poszczególne elementy do pobrania    
25. 12.02.2018 Liczba dzieci we wszystkich przedszkolach publicznych w mieście Zawiercie w latach 2008-2016

do pobrania

 14.02.2018

do pobrania

Dane wyłączone z Biuletynu Informacji Publicznej

 

Zakres danych Nazwisko i dane adresowe osoby fizycznej
Podstawa prawna art. 5 ust.2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz art.6 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
Osoba wyłączająca Izabela Łapaj - Inspektor Wydziału Organizacyjnego

 

Załączniki

Wniosek nr 1 (237.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 1 (59.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 2 (227.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 2 (261.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 3 (321.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 3 (73.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 4 (284.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 4 (58kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 5 (105.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 5 (92.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 6 (95.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 6 (58kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 7 (141.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 7 (238.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 8 (75.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 8 (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 9 (361.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 9 (56.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 10 (144.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 10 (52.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 11 (115.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 11 (4.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 12 (375.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Doprecyzowanie wniosku nr 12 (261.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 12 (1.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 13 (44.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 13 (181.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 14 (1.1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 14 (151kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 15 (48.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 15 (880kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 16 (337.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 17 (163.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 17 (265.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 18 (275.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 18 (428.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 19 (439.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 20 (421.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 21 (431.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 22 (428.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 23 (419.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 24 (422.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wniosek nr 25 (176.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Odpowiedź nr 25 (466.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Podmiot udostępniający:Urząd Miejski w Zawierciu
Źródło informacji:Prezydent Miasta Zawiercie
Data utworzenia:2018-01-08 13:00:50
Wprowadził do systemu:Izabela Łapaj
Data wprowadzenia:2018-01-08 13:01:08
Opublikował:Dominika Jurek
Data publikacji:2018-01-09 10:24:00
Ostatnia zmiana:2018-02-20 09:42:07
Ilość wyświetleń:569

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij